Ultima actualizare: 4 octombrie 2023

Această Politică de Confidențialitate descrie politicile și procedurile noastre cu privire la colectarea, utilizarea și dezvăluirea informațiilor dumneavoastră atunci când utilizați Serviciul și vă informează cu privire la drepturile dumneavoastră în ceea ce privește confidențialitatea și modul în care legea vă protejează.

Folosim datele dumneavoastră personale pentru a furniza și îmbunătăți serviciul. Prin utilizarea serviciului, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor în conformitate cu această politică de confidențialitate.

Interpretare și definiții

Interpretare

Cuvintele cu inițială majusculă au semnificații definite în următoarele condiții. Definițiile următoare vor avea aceeași semnificație indiferent dacă apar la singular sau la plural.

Definiții

În scopul acestei politici de confidențialitate:

  • Cont se referă la un cont unic creat pentru dumneavoastră pentru a accesa serviciul nostru sau părți ale serviciului nostru.
  • Afiliat înseamnă o entitate care controlează, este controlată sau se află sub control comun cu o parte, unde „controlul” înseamnă deținerea a 50% sau mai mult din acțiuni, interesele economice sau alte titluri cu drept de vot pentru alegerea directorilor sau a altor autorități de conducere.
  • Companie (denumită și „compania”, „noi”, „a noastră” în acest acord) se referă la Asociația Agențiilor de Recrutare din Moldova, str. Ismail 81/1, Chișinău.
  • Cookie-uri sunt fișiere mici plasate pe computerul dumneavoastră, pe dispozitivul mobil sau pe orice alt dispozitiv de un site web, care conțin detalii despre istoricul dumneavoastră de navigare pe acel site printre multe altele.
  • Țară se referă la: Moldova
  • Dispozitiv înseamnă orice dispozitiv care poate accesa serviciul, cum ar fi un computer, un telefon mobil sau o tabletă digitală.
  • Date personale înseamnă orice informații care vă privesc ca individ identificabil.
  • Serviciu se referă la site-ul web.
  • Furnizor de servicii înseamnă o persoană fizică sau juridică care procesează date în numele companiei. Se referă la companii sau persoane terțe angajate de companie pentru a facilita serviciul, pentru a furniza serviciul în numele companiei, pentru a furniza servicii legate de serviciu sau pentru a ajuta compania în analizarea modului în care este utilizat serviciul.
  • Date de utilizare se referă la datele colectate automat, generate de utilizarea serviciului sau de infrastructura acestuia (de exemplu, durata unei vizite pe o pagină).
  • Site web se referă la Asociația Agențiilor de Recrutare din Moldova, accesibil la adresa https://ara.md/
  • Dumneavoastră înseamnă persoana care accesează sau utilizează serviciul sau compania sau entitatea legală în numele căreia acea persoană accesează sau utilizează serviciul, dacă este cazul.

Colectarea și utilizarea datelor dumneavoastră personale

Tipuri de date colectate

Date personale

În timp ce utilizați serviciul nostru, vă putem solicita să ne furnizați anumite informații de identificare personală care pot fi folosite pentru a vă contacta sau identifica. Informațiile de identificare personală pot include, dar nu se limitează la:

  • Adresă de e-mail
  • Nume și prenume
  • Număr de telefon
  • Date de utilizare

Date de utilizare

Datele de utilizare sunt colectate automat în timpul utilizării serviciului.

Datele de utilizare pot include informații cum ar fi adresa protocolului Internet a dispozitivului dumneavoastră (de exemplu, adresa IP), tipul de browser, versiunea browser-ului, paginile serviciului nostru pe care le vizitați, ora și data vizitei, timpul petrecut pe acele pagini, identificatori unici ai dispozitivului și alte date de diagnostic.

Atunci când accesați serviciul prin intermediul unui dispozitiv mobil, putem colecta automat anumite informații, inclusiv, dar fără a se limita la, tipul de dispozitiv mobil pe care îl utilizați, ID-ul unic al dispozitivului mobil, adresa IP a dispozitivului mobil, sistemul de operare mobil utilizat, tipul de browser Internet mobil utilizat, identificatori unici ai dispozitivului și alte date de diagnostic.

Putem colecta, de asemenea, informații pe care browser-ul dumneavoastră le trimite de fiecare dată când vizitați serviciul sau atunci când accesați serviciul prin intermediul unui dispozitiv mobil.

Tehnologii de urmărire și cookie-uri

Utilizăm cookie-uri și tehnologii de urmărire similare pentru a monitoriza activitatea pe serviciul nostru și pentru a stoca anumite informații. Tehnologiile de urmărire utilizate includ balize, etichete și scripturi pentru a colecta și monitoriza informații și pentru a îmbunătăți și analiza serviciul nostru. Tehnologiile pe care le utilizăm pot include:

  • Cookie-uri sau Cookie-uri de Browser. Un cookie este un fișier mic plasat pe dispozitivul dumneavoastră. Puteți instrui browser-ul dumneavoastră să respingă toate cookie-urile sau să vă arate când un cookie este trimis. Cu toate acestea, dacă nu acceptați cookie-urile, este posibil să nu puteți utiliza anumite părți ale serviciului nostru. Cu excepția cazului în care ați modificat setările browser-ului dumneavoastră astfel încât să respingeți cookie-urile, serviciul nostru poate folosi cookie-uri.
  • Balize web. Anumite secțiuni ale serviciului și mesajele de e-mail pot conține imagini electronice cunoscute sub numele de balize web (de asemenea, denumite uneori și „gif-uri de urmărire”) pentru a vă permite să numărați utilizatorii care au vizitat acele pagini sau au deschis un e-mail și pentru a colecta alte statistici legate de site-ul nostru web.

Cookie-urile pot fi „persistente” sau „de sesiune”. Cookie-urile persistente rămân pe computerul personal sau pe dispozitivul mobil atunci când ieșiți offline, în timp ce cookie-urile de sesiune sunt șterse imediat după închiderea browserului web.

Utilizăm atât cookie-uri de sesiune, cât și cookie-uri persistente în scopurile stabilite mai jos:

Cookie-uri necesare/esențiale

  • Tip: Cookie-uri de sesiune
  • Administrat de: Noi
  • Scop: Aceste cookie-uri sunt esențiale pentru a vă furniza serviciile disponibile prin intermediul website-ului și pentru a vă permite să utilizați unele dintre caracteristicile sale. Acestea ajută la autentificarea utilizatorilor și previn utilizarea frauduloasă a conturilor de utilizator. Fără aceste cookie-uri, serviciile pe care le-ați solicitat nu pot fi furnizate și utilizăm aceste cookie-uri doar pentru a vă oferi acele servicii.

Cookie-uri de acceptare a politicii de cookie-uri/notificare

  • Tip: Cookie-uri persistente
  • Administrat de: Noi
  • Scop: Aceste cookie-uri identifică dacă utilizatorii au acceptat utilizarea cookie-urilor pe website.

Cookie-uri de funcționalitate

  • Tip: Cookie-uri persistente
  • Administrat de: Noi
  • Scop: Aceste cookie-uri ne permit să ne amintim alegerile pe care le faceți atunci când utilizați website-ul, cum ar fi amintirea detaliilor dvs. de autentificare sau preferința de limbă. Scopul acestor cookie-uri este de a vă oferi o experiență mai personală și de a evita necesitatea reintroducerii preferințelor dvs. de fiecare dată când utilizați website-ul.

Pentru mai multe informații despre cookie-urile pe care le utilizăm și despre opțiunile dvs. privind cookie-urile, vă rugăm să vizitați politica noastră privind cookie-urile sau secțiunea cookie-urile a politicii noastre de confidențialitate.

Utilizarea datelor cu caracter personal

Compania poate utiliza datele cu caracter personal în următoarele scopuri:

  • Pentru a furniza și menține serviciul nostru, inclusiv pentru a monitoriza utilizarea serviciului nostru.
  • Pentru a gestiona contul dvs.: pentru a vă gestiona înregistrarea ca utilizator al serviciului. Datele cu caracter personal furnizate vă pot oferi acces la diferite funcționalități ale serviciului care sunt disponibile pentru dvs. ca utilizator înregistrat.
  • Pentru îndeplinirea unui contract: dezvoltarea, conformitatea și executarea contractului de achiziție pentru produse, articole sau servicii pe care le-ați achiziționat sau a oricărui alt contract cu noi prin intermediul serviciului.
  • Pentru a vă contacta: pentru a vă contacta prin email, apeluri telefonice, SMS sau alte forme echivalente de comunicare electronică, cum ar fi notificări push ale unei aplicații mobile referitoare la actualizări sau comunicări informative legate de funcționalități, produse sau servicii contractate, inclusiv actualizări de securitate, atunci când este necesar sau rezonabil pentru implementarea acestora.
  • Pentru a vă oferi știri, oferte speciale și informații generale despre alte bunuri, servicii și evenimente pe care le oferim și care sunt similare cu cele pe care le-ați achiziționat sau despre care ați solicitat informații, cu excepția cazului în care ați optat să nu primiți astfel de informații.
  • Pentru a gestiona solicitările dvs.: pentru a răspunde și gestiona solicitările dvs. către noi.
  • Pentru transferuri de afaceri: putem utiliza informațiile dvs. pentru a evalua sau efectua o fuziune, divizare, restructurare, reorganizare, dizolvare sau altă vânzare sau transfer de toate sau o parte din activele noastre, fie ca o afacere în desfășurare, fie ca parte a unei faliment, lichidare sau procedură similară, în care datele cu caracter personal deținute de noi despre utilizatorii serviciului nostru sunt printre activele transferate.
  • În alte scopuri: putem utiliza informațiile dvs. în alte scopuri, cum ar fi analiza datelor, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficacității campaniilor noastre promoționale și pentru a evalua și îmbunătăți serviciul nostru, produsele, serviciile, marketingul și experiența dvs.

Putem partaja informațiile dvs. personale în următoarele situații:

  • Cu furnizorii de servicii: putem partaja informațiile dvs. personale cu furnizorii de servicii pentru a monitoriza și analiza utilizarea serviciului nostru și pentru a vă contacta.
  • Pentru transferuri de afaceri: putem partaja sau transfera informațiile dvs. personale în legătură cu sau în timpul negocierilor pentru orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți a afacerii noastre către o altă companie.
  • Cu afiliații: putem partaja informațiile dvs. cu afiliații noștri, în acest caz vom solicita acestor afiliați să respecte această politică de confidențialitate. Afiliații noștri includ compania mamă și oricare alte filiale, parteneri de joint venture sau alte companii pe care le controlăm sau care se află sub control comun cu noi.
  • Cu partenerii de afaceri: putem partaja informațiile dvs. cu partenerii noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.
  • Cu alți utilizatori: atunci când partajați informații personale sau interacționați în alte moduri în zonele publice cu alți utilizatori, aceste informații pot fi vizualizate de toți utilizatorii și pot fi distribuite public.
  • Cu acordul dvs.: putem dezvălui informațiile dvs. personale în alte scopuri, cum ar fi analiza datelor, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficacității campaniilor noastre promoționale și pentru a evalua și îmbunătăți serviciul nostru, produsele, serviciile, marketingul și experiența dvs.

Păstrarea datelor cu caracter personal

Compania va păstra datele cu caracter personal ale dvs. doar pentru cât este necesar pentru scopurile stabilite în această politică de confidențialitate. Vom păstra și utiliza datele cu caracter personal în măsura necesară pentru a respecta obligațiile noastre legale (de exemplu, dacă suntem obligați să păstrăm datele dvs. pentru a respecta legile aplicabile), pentru a rezolva disputele și pentru a ne apăra acordurile legale și politicile noastre.

Compania va păstra, de asemenea, datele de utilizare în scopuri de analiză internă. Datele de utilizare sunt, în general, păstrate pentru o perioadă mai scurtă de timp, cu excepția cazului în care aceste date sunt folosite pentru a consolida securitatea sau pentru a îmbunătăți funcționalitatea serviciului nostru, sau suntem obligați legal să păstrăm aceste date pentru perioade mai lungi.

Transferul datelor cu caracter personal

Informațiile dvs., inclusiv datele cu caracter personal, sunt procesate la sediul companiei și în orice alte locuri în care părțile implicate în procesare sunt localizate. Acest lucru înseamnă că aceste informații pot fi transferate către – și întreținute la – computere aflate în afara statului, provinciei, țării sau altei jurisdicții guvernamentale în care legile privind protecția datelor pot fi diferite față de cele din jurisdicția dvs.

Consimțământul dvs. la această politică de confidențialitate, urmat de furnizarea acestor informații, reprezintă acordul dvs. cu privire la transfer.

Compania va lua toate măsurile rezonabile pentru a se asigura că datele dvs. sunt tratate în mod securizat și în conformitate cu această politică de confidențialitate și nu va avea loc niciun transfer al datelor cu caracter personal către o organizație sau o țară decât dacă există controale adecvate, inclusiv securitatea datelor dvs. și a altor informații personale.

Ștergerea datelor cu caracter personal

Aveți dreptul de a șterge sau de a solicita ajutor în ștergerea datelor cu caracter personal pe care le-am colectat despre dvs.

Serviciul nostru vă poate oferi posibilitatea de a șterge anumite informații despre dvs. din cadrul serviciului.

Puteți actualiza, modifica sau șterge informațiile dvs. în orice moment accesând contul dvs., dacă aveți unul, și vizitând secțiunea setări de cont care vă permite să gestionați informațiile dvs. personale. De asemenea, ne puteți contacta pentru a solicita acces la, corectarea sau ștergerea oricăror informații personale pe care le-ați furnizat către noi.

Vă rugăm să rețineți, totuși, că putem fi nevoiți să păstrăm anumite informații atunci când avem o obligație legală sau o bază legală pentru a face acest lucru.

Divulgarea datelor cu caracter personal

Tranzacții comerciale

Dacă compania este implicată într-o fuziune, achiziție sau vânzare de active, datele cu caracter personal ale dvs. pot fi transferate. Vom furniza notificări înainte ca datele cu caracter personal să fie transferate și să devină supuse unei politici de confidențialitate diferite.

Aplicarea legii

În anumite circumstanțe, compania poate fi obligată să dezvăluie datele cu caracter personal ale dvs. dacă este cerută să facă acest lucru prin lege sau în urma cererilor valide ale autorităților publice (de exemplu, un tribunal sau o agenție guvernamentală).

Alte cerințe legale

Compania poate dezvălui datele cu caracter personal în credința de bună credință că astfel de acțiuni sunt necesare pentru:

  • A respecta o obligație legală
  • A proteja și apăra drepturile sau proprietatea companiei
  • A preveni sau investiga posibile ilegalități legate de serviciu
  • A proteja siguranța personală a utilizatorilor serviciului sau a publicului
  • A se proteja împotriva răspunderii legale

Securitatea datelor

Siguranța datelor dvs. este importantă pentru noi, dar rețineți că niciun metodă de transmitere pe internet sau metodă de stocare electronică nu este 100% sigură. Deși ne străduim să utilizăm mijloace acceptabile din punct de vedere comercial pentru a vă proteja datele cu caracter personal, nu putem garanta securitatea absolută.

Cea mai bună modalitate de a vă proteja informațiile este să vă păstrați parola confidențială și să nu dezvăluiți nimănui această parolă. Compania nu vă poate solicita niciodată parola în nicio circumstanță.

Confidențialitatea copiilor

Serviciul nostru nu se adresează persoanelor cu vârsta sub 13 ani. Nu colectăm cu bună știință informații cu caracter personal de la nimeni cu vârsta sub 13 ani. Dacă sunteți părinte sau tutore și sunteți conștient că copilul dumneavoastră ne-a furnizat date personale, vă rugăm să ne contactați. În cazul în care ne dăm seama că am colectat date personale de la cineva cu vârsta sub 13 ani fără verificarea consimțământului parental, vom lua măsuri pentru a elimina acele informații din serverele noastre.

Dacă trebuie să ne bazăm pe consimțământ ca temei legal pentru procesarea informațiilor dumneavoastră și țara dumneavoastră solicită consimțământul unui părinte, am putea solicita consimțământul părintelui dumneavoastră înainte de a colecta și utiliza acele informații.

Legături către alte site-uri web

Serviciul nostru poate conține legături către alte site-uri web care nu sunt operate de noi. Dacă faceți clic pe o legătură către o terță parte, veți fi redirecționat către site-ul acelei terțe părți. Vă sfătuim cu tărie să revizuiți politica de confidențialitate a fiecărui site pe care-l vizitați.

Nu avem control asupra și nu ne asumăm responsabilitatea pentru conținutul, politica de confidențialitate sau practicile oricărui site sau serviciu de terțe părți.

Modificări la această politică de confidențialitate

Am putea actualiza politica noastră de confidențialitate din când în când. Vă vom informa cu privire la orice modificări prin postarea noii politici de confidențialitate pe această pagină.

Vă vom anunța și prin e-mail și/sau printr-o notificare vizibilă pe serviciul nostru, înainte ca schimbarea să devină efectivă, și vom actualiza data „ultima actualizare” de la începutul acestei politici de confidențialitate.

Vă recomandăm să revizuiți periodic această politică de confidențialitate pentru eventuale modificări. Modificările la această politică de confidențialitate sunt efective în momentul în care sunt postate pe această pagină.

Contactați-ne

Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, ne puteți contacta:

Suport Business to Business

ARA este o platformă centralizată puternică pentru colaborarea între agențiile de recrutare din Moldova și angajatorii din străinătate.

Angajatorii străini pot fi siguri că orice problemă abordată cu ARA va fi rezolvată rapid, legal și profesional. Activitatea noastră principală este de a facilita contractele de muncă între angajatorii din UE și Regatul Unit și agențiile de recrutare din Moldova conforme cu standardele ARA.

ARA livrează în timp real oferte de muncă de la angajatorii din străinătate către agențiile sale de recrutare membre, asigurând astfel ocuparea rapidă a posturilor cu cei mai buni candidați. De asemenea, ARA facilitează contractele inițiale pentru a se asigura că acestea respectă pe deplin obiectivele asociației în ceea ce privește Business to Business (B2B), oferind suport cu informații, consultanță, suport juridic, precum și sfaturi privind călătoriile și rezervările necesare pentru a ajunge la un contract robust, legal și durabil de fiecare dată!

Formular rapid de comandă personal

Completează formularul și vom reveni cu o ofertă.

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    *