Etapele cheie în procesul de colaborare

1

Prezentarea propunerii de parteneriat

Completează formularul nostru de comandă rapidă de personal sau trimite un e-mail detaliat în care să prezinți cererea ta specifică de personal.
2

Evaluarea inițială

Echipa noastră evaluează compatibilitatea și alinierea propunerii tale cu capacitățile ARA.
3

Revizuirea departamentală

Specialiștii noștri în recrutare, departamentul juridic și conducerea ARA analizează fezabilitatea și beneficiile propunerii tale.
4

Discuție colaborativă

ARA programează o videoconferință pentru a răspunde întrebărilor sau preocupărilor și pentru a analiza beneficiile reciproce și fezabilitatea proiectului.
5

Decizie finală

Consiliul de administrație al ARA efectuează o evaluare aprofundată și ia o decizie cu privire la acceptarea propunerii.
6

Formalizarea parteneriatului

Formalizăm parteneriatul nostru prin intermediul procedurilor și documentelor legale necesare, inclusiv semnarea acordurilor, stabilirea canalelor de comunicare, perfectarea licențelor, legalizarea documentelor angajatorului și încorporarea acestora în licența ARA.
7

Semnarea unui acord de colaborare

Redactăm și semnăm un acord formal care definește termenii parteneriatului nostru.
8

Accesarea sistemului nostru electronic intern

Oferim acces la platforma noastră electronică pentru urmărirea candidaților pe parcursul procesului de recrutare.
9

Transmiterea de cereri specifice

Trimiți cereri specifice privind numărul de personal necesar, rolurile posturilor și termenele de recrutare. ARA alocă fiecărui nou partener un manager dedicat care va menține un contact constant și va gestiona centralizat procesul de recrutare în toate cele peste 47 de birouri de recrutare.
10

Selecție preliminară

Pe baza criteriilor tale, efectuăm o selecție preliminară a candidaților potriviți.
11

Selecție finală prin videoconferință

Reprezentantul tău face selecția finală prin videoconferință, facilitată de un manager ARA dedicat.
12

Confirmarea și plecarea

După confirmarea ta, coordonăm plecarea candidaților către țara de destinație.
13

Conformitate și suport

Te ocupi de procedurile legale de angajare și asiguri bunăstarea personalului nostru în conformitate cu legislația țării de destinație.

Cum funcționează colaborarea cu ARA?

ARA are un sediu central format din mai multe departamente care lucrează colectiv pentru toate birourile de recrutare ARA.

Birourile de recrutare ale ARA se concentrează exclusiv pe recrutare, conform indicațiilor primite de la sediul central al ARA.

Biroul central se ocupă de toate procesele organizaționale, coordonare, aranjamente de transport, legalizarea documentelor, obținerea permisului de muncă, negocieri contractuale, contabilitate și multe altele.

Biroul central se află în sediul central din Chișinău, având peste 60 de angajați. Iată câteva dintre departamentele cheie din cadrul biroului central ARA cu care tu, în calitate de angajator partener internațional, vei fi în contact:

Departamentul de recrutare

  • Gestionează recrutarea și selecția candidaților în toate cele 47 de birouri de recrutare.
  • Introduce toate informațiile necesare în sistemul electronic și monitorizează statusurile fiecărui candidat.
  • Pregătește și promovează materiale scrise și vizuale pentru a face atractivă oferta ta de muncă.

Departamentul pentru ocuparea forței de muncă

  • Gestionarea relațiilor cu partenerii (prin intermediul managerului dedicat alocat de ARA).
  • Preia comenzile săptămânale de personal de la tine și organizează interviurile candidaților.
  • Organizează întâlniri săptămânale de monitorizare cu tine pentru a rezolva toate problemele apărute.

Departamentul call center

  • Gestionează comunicarea cu candidații și angajații.
  • Comunicarea eficientă a detaliilor postului.
  • Răspunde întrebărilor potențialilor candidați.
  • Colectează feedback de la candidați după angajare.

Departamentul de marketing

  • Promovează ofertele de locuri de muncă pentru potențialii candidați.
  • Pregătește toate materialele de marketing (videoclipuri, fotografii) pentru a prezenta oportunitățile de angajare și angajatorii în mod clar, precis și atractiv.
Tot ceea ce facem are ca scop transmiterea către candidați a informațiilor despre ofertele de locuri de muncă și angajatori în cel mai simplu, clar, corect și atrăgător mod posibil.

Suport Business to Business

ARA este o platformă centralizată puternică pentru colaborarea între agențiile de recrutare din Moldova și angajatorii din străinătate.

Angajatorii străini pot fi siguri că orice problemă abordată cu ARA va fi rezolvată rapid, legal și profesional. Activitatea noastră principală este de a facilita contractele de muncă între angajatorii din UE și Regatul Unit și agențiile de recrutare din Moldova conforme cu standardele ARA.

ARA livrează în timp real oferte de muncă de la angajatorii din străinătate către agențiile sale de recrutare membre, asigurând astfel ocuparea rapidă a posturilor cu cei mai buni candidați. De asemenea, ARA facilitează contractele inițiale pentru a se asigura că acestea respectă pe deplin obiectivele asociației în ceea ce privește Business to Business (B2B), oferind suport cu informații, consultanță, suport juridic, precum și sfaturi privind călătoriile și rezervările necesare pentru a ajunge la un contract robust, legal și durabil de fiecare dată!